Vestia Oy – Julkaisut

Palvelusektori

Loikka uuteen aikaan

Yksi vuoden suurimmista yrityksen sisäisistä muutoksista koski palvelutiimiä, joka muutti elokuussa uuteen palvelurakennukseen. Asiakaspalvelutiimin vastuu laajeni muuton myötä vaaka- ja valvomopalveluihin perinteisistä puhelin-, sähköposti- ja verkkoasiakaspalveluista. Lajittelupihojen valvomotoiminto eli etävalvonta ja asiakaspalvelu kuva- ja ääniyhteydellä ei ollut ainutlaatuista vain Vestialla, vaan koko Suomessa.

Verkkoasiointi jatkoi kasvua

Sähköpostilla, verkkosivujen ja Facebookin kautta tulleiden yhteydenottojen määrä kasvoi edelleen. Pelkästään sähköpostilla yhteyttä ottavien määrä kasvoi 16 %. Vastaavasti puheluiden määrä laski jo toisena vuonna peräkkäin lähes samansuuruisella prosentilla.

Marjo Kivimäki

palvelupäällikkö

Ulla Mielonen

palvelutiimin esimies

Asiakaspalveluun tulleet asiakaskontaktit

Puhelut

0
(-18 %)

Sähköpostit

0
(+16 %)