Palvelusektori
Loikka uuteen aikaan
Yksi vuoden suurimmista yrityksen sisäisistä muutoksista koski palvelutiimiä, joka muutti elokuussa uuteen palvelurakennukseen. Asiakaspalvelutiimin vastuu laajeni muuton myötä vaaka- ja valvomopalveluihin perinteisistä puhelin-, sähköposti- ja verkkoasiakaspalveluista. Lajittelupihojen valvomotoiminto eli etävalvonta ja asiakaspalvelu kuva- ja ääniyhteydellä ei ollut ainutlaatuista vain Vestialla, vaan koko Suomessa.
Verkkoasiointi jatkoi kasvua
Sähköpostilla, verkkosivujen ja Facebookin kautta tulleiden yhteydenottojen määrä kasvoi edelleen. Pelkästään sähköpostilla yhteyttä ottavien määrä kasvoi 16 %. Vastaavasti puheluiden määrä laski jo toisena vuonna peräkkäin lähes samansuuruisella prosentilla.
Marjo Kivimäki
palvelupäällikkö
Ulla Mielonen
palvelutiimin esimies
![](https://julkaisut.vestia.fi/wp-content/uploads/2021/04/NETTI_IMG_2033-1-1024x1024.jpg)
Asiakaspalveluun tulleet asiakaskontaktit
Puhelut
No Data Found
Sähköpostit
No Data Found