Vestia Oy – Julkaisut

Palvelusektori

Olemme kehittäneet toimintojamme ja resurssointia, jotka palvelisivat niin asiakkaita kuin henkilöstöä. Ammattitaidolla asiakkaita varten.”

– Marjo Kivimäki, palvelupäällikkö

Palvelusektori

Olemme kehittäneet toimintojamme ja resurssointia, jotka palvelisivat niin asiakkaita kuin henkilöstöä. Ammattitaidolla asiakkaita varten.”

– Marjo Kivimäki, palvelupäällikkö

Työntäyteinen vuosi takana

Vuoden alussa kuljetusyrittäjän yllättävä konkurssi vaikutti jätekuljetuksiin osassa toimialuettamme aiheuttaen nopeita ajojärjestelyitä ja kilpailutuksen. Iloksemme alueemme urakoitsijat joustivat ja auttoivat meitä pulmassa.

Loppukeväästä taloyhtiöiden erilliskeräys ruuhkautti asiakaspalveluamme ja lisäksi uudistimme palvelutiimirakennetta. Käytännön järjestelyt delegoitiin toimintokohtaisille vastaaville palvelupäällikön keskittyessä kokonaisuuden hallinnointiin ja tiimiläisiin.

Kuluneen vuoden aikana toteutimme myös asiakastyytyväisyyskyselyn, joka paljasti, ettei ammattitaitoisen palvelutiimimme työ ole jäänyt asiakkailta huomaamatta. Vaikka kehityssuuntamme on automaatioon, digitalisaatioon ja sähköisiin palveluihin, emme luovu henkilökohtaisesta asiakaspalvelusta, jota useat asiakkaamme edelleen haluavat.

Parantaaksemme asiakkaiden tavoitettavuutta otimme käyttöön tekstiviestipalvelun. Sen avulla voimme viestiä mm. reittimuutoksista ja ajankohtaisista asioista. Puutteellisista puhelinnumeroista huolimatta tavoitamme suuren osan asiakkaistamme.

Marraskuussa koitti suuri hetki, kun etävalvottavien lajittelupihojen joukkoon liittyi ensimmäinen ulkopuolisen asiakkaan lajittelupiha. Lapecon Sallan ecoASEMAn liittäminen valvomoomme sujui ongelmitta.

Olemme kehittäneet toimintojamme ja resurssointia, jotka palvelisivat niin asiakkaita kuin henkilöstöä. Ammattitaidolla asiakkaita varten.

Marjo Kivimäki

palvelupäällikkö

Asiakaspalveluun tulleet asiakaskontaktit

Puhelut

(+8 %)
0

No Data Found

Sähköpostit

(+3 %)
0

No Data Found

Palvelemme asiakkaita myös sosiaalisen median kanavissa (Facebook ja Instagram). Näiden lisäksi yhteydenottoja tulee Googlen kautta.

Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia

0 %

mielestä asiakaspalvelu on ystävällistä ja ammattitaitoista.

0 %

mielestä asiakaspalvelu on pystynyt auttamaan.

0 %

mielestä asiakaspalvelu on helppo tavoittaa.