Vestia Oy – Julkaisut

Palvelusektori

Kehitysaskelilla eteenpäin

Palvelusektorilla ollaan asiakaspalvelun ytimessä ja vuonna 2021 palvelusektorin toiminnassa oli vahvasti mukana sisäisten toimintojen kehittäminen. Asiakaspalveluprosessia kehitettiin hyvin tuloksin ja vaakatoiminnoissa otettiin uusi toiminnanohjausjärjestelmä käyttöön.

Palvelupäällikön paluu vanhempainvapaalta ja uudet tekijät palvelutiimissä toivat tiimiin vahvistusta. Henkilöresurssien lisäksi on palvelutiimissä noussut esille vuoden aikana yhdessä tekemisen meininki. Näillä eväillä jatkamme eteenpäin ja tulevaan vuoteen.  

Marjo Kivimäki

palvelupäällikkö

Ulla Mielonen

palvelutiimin esimies

Asiakaspalveluun tulleet asiakaskontaktit

Puhelut

0
(+1,8 %)

Sähköpostit

0
(+11 %)