Palvelusektori
Kehitysaskelilla eteenpäin
Palvelusektorilla ollaan asiakaspalvelun ytimessä ja vuonna 2021 palvelusektorin toiminnassa oli vahvasti mukana sisäisten toimintojen kehittäminen. Asiakaspalveluprosessia kehitettiin hyvin tuloksin ja vaakatoiminnoissa otettiin uusi toiminnanohjausjärjestelmä käyttöön.
Palvelupäällikön paluu vanhempainvapaalta ja uudet tekijät palvelutiimissä toivat tiimiin vahvistusta. Henkilöresurssien lisäksi on palvelutiimissä noussut esille vuoden aikana yhdessä tekemisen meininki. Näillä eväillä jatkamme eteenpäin ja tulevaan vuoteen.
Marjo Kivimäki
palvelupäällikkö
Ulla Mielonen
palvelutiimin esimies
Asiakaspalveluun tulleet asiakaskontaktit
Puhelut
(+1,8 %)
0
No Data Found
Sähköpostit
(+11 %)
0
No Data Found